Bună ziua, vechi prieten. Eu nu am scris într-o lungă perioadă de timp. Acum mulți ani, te-am ajutat cu unele citate literare de Paul Auster pentru o hârtie pe care îl scrieți. Sper că subteţi bine. Am tradus acest lucru folosind Google traduce. Numele meu este JC. Amintește-ți de mine?
I do remember. Thank you for that. I have thought of you. I am so sorry. Had no idea that my posts have comments and here I am replying almost one year later....
3 comentarii:
Bună ziua, vechi prieten. Eu nu am scris într-o lungă perioadă de timp. Acum mulți ani, te-am ajutat cu unele citate literare de Paul Auster pentru o hârtie pe care îl scrieți. Sper că subteţi bine. Am tradus acest lucru folosind Google traduce. Numele meu este JC. Amintește-ți de mine?
I do remember. Thank you for that. I have thought of you.
I am so sorry. Had no idea that my posts have comments and here I am replying almost one year later....
Roumania is beautiful. ..i hope they will preserve this for a very very long time.
Trimiteți un comentariu